Поміркуємо

                                                     
                                                                                                        
                                         Заняття 8




 Любі мої хлопчики і дівчатка, шановні батьки, вітаю вас!
     Маленькі "чомучечки" ви вже чудово вмієте рахувати в межах 20- прямий і зворотній рахунок, давате ще раз порахуємо: один, два,............... а далі самі ............   20 . А тепер назад   20 , 19 , 18 .............    до 1. Пригадаємо "сусідів"  чисел:
  10,   13,  18,  20,   12,   5,   7,    19,  16,   9.
 Молодці, пригадали. А зараз ( усно) розв'яжемо задачі, допоможемо Оленці.



  На столі лежало 4 книги, 2 книги Оленка поставила на полицю. Скільки книг залишилося на столі?
  

У матусі було  5 яблук, вона дала 1 яблуко Оленці. Скільки яблук залишилося у матусі?


 У брата Андрія є 6 зошитів, а у Оленки на 2 зошити мнеше.
Скільки зошитів було у Оленки?


 Андрію 10 років, а Оленці 6. Хто з них старший, а хто молодший і на скільки років?  ( якщо важко, використовуйте палички і порівнюйте)
  
А щоб ви не сумували, пропоную математину розминку.

                           
                                З повагою, А. А.
                            Дякую за плідну роботу!




                 Любі дітки, давайте пограємо.







      

      Любі мої дітки, поки ви відпочиваєте на зимових
канікулах, пропоную вам інтерактивну гру "Знайди собі відповідну пару". Ця гра дасть вам можливість повправлятися  у розв'язуванні числових виразів. Бажаю успіхів! 
                                
                           Веселих свят!
  
                                    Заняття 7        

  Любі наші маленькі дошколярики, шановні батьки, ватаю ВАС на нашому блозі!
 Від сьогодні ми продовжимо вдосконалювати наші обчислювальні навички: прямий рахунок-зворотній рахунок, не забудемо і про сусідів числа-наступне число і попереднє, пограємо у гру "Допоможи рахувати". Матуся починає:1  2  3   ........... а дитина продовжує. Або, 20   19  18  17  ....., а дитина продовжує.... . (В межах 20).
 А потім переглянемо відео-фільм "Вчимося порівнювати"   
         
 Потренуйтеся самостійно з паличками, олівцями......., що є у вас під рукою.
 А зараз, розгорнемо свій робочий зошит і ще разочок уважно подивимося: де початок зошита, а де кінець, відступіть від станнього письма клітинку вниз і накресліть по два трикутники, відступили  одну клітинку вправо ,ще 2, тобто 5 пар, можна 10 пар, І закресліть 2 пару, 4 пару і 5 пару.
 Скільки трикутників закреслили?.......( Вірно.... 6). І так декілька разів.( Закреслюємо  справа- наліво). (/)

   А зараз давайте порухаємося, щоб ваші рученятка відпочили!
           
      
  Любі мої, до нових зустрічей!!! З повагою, А. А.


                                             Заняття 6

Шановні наші батьки, любі хлопчики і дівчатка, майбутні наші першокласнички, вітаю вас!
Любі малята, ви вже вмієте рахувати від 1 ....... до 20, а давайте зараз зі мною пригадаємо прямий рахунок, ( а який  це  ....?) , ......, вірно: це 1   2    3  4  5   6   7   8  9   10 і до .....20. А тепер виконайте зворотній рахунок.......- це......  20  19  18  17  16  15  14  13 12  11  10...... і до  1. Умнічки, у вас все чудово виходить!
 А не забули ви, що кожне наступне число більше від попереднього на .......?, наприклад: 4  і  5, яке число більше, на скільки одиниць?...., вірно, 4 менше від 5 на 1 одиницю, а 5 більше від 4 теж на 1. Повторіть подібну вправу декілька разів, але не менше п'яти разів.Можна ще пограти з дитиною у гру"Число загубилося". Рахуєте  1  2  3.......6  7  ....10...., а яке ж число загубилося?
 А сьогодні, використовуючи наступність множин, спробуємо +
(додавати). 1 + 1=..., 2 + 1=...., 3 + 1=....., 4 + 1=....., 5 + 1=......,  і так далі. Можна взяти палички, олівці, іграшки.... все, що є у вас під рукою. Пропоную нашим малятам переглянути відео- фільм "Вчимося рахувати".                    


Після перегляду, розгорнемо свій зошит, відступимо від останнього свого письма 2 клітинки вниз і через клітинку напишемо знак + (плюс), або знак додавання, або знак збільшення.
+   +   +   +   +   +   +   +   +   +   +   +   + ( до кінця рядка).
На другому рядочку записати 10 знаків(+) і справа наліво закреслити 1-ий, 4-ий, 7-ий знак( повторіть дитині тільки 1 раз повільно). Подібну вправу можна використовувати з різними геом. фігурами. ( Декілька разів....)
                     Стомилися, давайте відпочинемо .
                  З повагою до вас, А. А. До зустрічі!

          
                                      Заняття 5 

Любі малятка, хлопчики і дівчатка, шановні наші батьки, вітаю вас на нашому блозі математичних розвиваючих вправ!
 Ми продовжимо усно рахувати до 10, а можна і до 20. Пригадайте прямий рахунок-це 1  2  3  4  5  6  і так далі, і зворотній-це 20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10 і так далі. Аж до 1. (Повторимо декілька разів, але не менше 5).
 А потім давайте порівняємо два числа, ну наприклад: 1 і  2, 2 і 3, 4 і 5....., яке число більше, а яке менше?
 Сонечка, а чому?........(бо кожне наступне число більше від попереднього на одну одиницю).
 А сьогодні ви навчитеся розрізняти число і цифру. Ми всі чуємо, коли починаємо рахувати 1  2  3  4  ......., ми називаємо-числа, а коли назвали число і показали -це цифра. Цифра- це знак, який ми всі бачимо, а число- чуємо і називаемо.
 Пропоную вам, мої маленькі, переглянути розвиваючий відео-фільм "Уроки тітоньки Сови". Уважненько слухайте і запам'ятовуйте.
             
Після перегляду, попрацюємо в зошиті. Відступіть дві клітинки вниз і на висоту клітинки напишіть десять паличок:І І І І І І І І І І, можна і двадцять паличок( кому, як краще), а потім закресліть справа-наліво 3-у, 5-у, 8-у паличку.(Ца вправа розвиває пам'ять дитини і логічне мислення). Подібну вправу можна повторити і з геометричними фігурами.
 Сонечка, а зараз відпочинемо і послухаємо веселу пісеньку про вас, майбутніх першокласничків.
       
Бажаю вам успіхів, до зустрічі 16.12. о 10 годині ранку.
                                     З повагою, А. А.
 Заняття 4 
Шановні наші батьки, любі малята-майбутні першокласнички! Продовжуємо старанно готуватися до школи і повторимо рахунок прямий від 1 до 10, а можна і до 20. І так, розпочали: 1  2  3  4  5  6  *   *  *  10  11  12  13  *   *   * 17  18  20. Ой, щось у нас "загубилось", а що саме, яке число?Ще раз порахуйте, а зараз всі числа на своїх місцях? Ми пропустили: 7  8  9 .............14  15  16 ......19, перевірте, чи у вас так? Молодці! А зараз, ми всі разом порівняємо множини, візьмемо три палички і поруч- покладемо дві, чого більше,а чого "менше", а на ск. одиниць?   .......... Отже, наступне число, а це 3, "більше" від попереднього, а це буде-2, на ...... 1 одиницю.
Раджу повправлятися з подібними вправими  п'ять-шість разів, обов'язково використовуючи предметний матеріал(палички, олівці, яблучка, цукерочки......, все, що може знаходитися "під рукою".  А зараз після перегляду розвивального відео-фільму, попрацюємо в зошиті.
 Відступимо 2 клітинки вниз від останнього письма і накреслимо 10 квадратиків через клітинку, а потім закреслимо справа -наліво: 2  5  7 квадратик. Пригадаємо: лівий куточок клітинки- правий куточок клітинки, початок зошита- серединка зошита і кінець зошита.
  Любі наші трударики- дошколярики, до нових зустрічей!
               З повагою, А. А. , 26.11.2017р.

                              


                         
                                               Заняття 3
     Любі дошколярики, шановні батьки, вітаю вас на нашому блозі!  Сьогодні ми продовжимо рахувати від 1 до 20 по одному і парами, отже розпочали: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 12  13  14  15  16  17  18  19  20.
 2  4  6  8   10  12  14  16  18  20. А тепер давайте знайдемо, яке число пропущено: 1  2  3  4  * 6  7  *  9  10  *  12  13  15  16   17  * 19  * .  Молодці!  А зараз порівняємо дві множини:
 2 яблучка і 1 грушку, чого більше? 3 цукерочки і 2 бублички, чого більше? На скільки одиниць?
  2  *   6   8   *  12   14   *   18   20.   Чого не вистачає, подумайте?  І так потренуйтеся п'ять разів.  

   
 А зараз, мої маленькі, візьмемо свій зошит у клітинку, відступимо вниз дві клітинки і простим олівчиком на одному рядочку накреслимо сім трикутників через клітиночку, а потім зафарбуємо зеленим олівцем другий, четвертий і шостий.
    На наступному рядочку- накреслити 10 кружечків і зафарбувати: 3, 5, 8. Повторіть декілька разів.
     Бажаю вам успіхів, рада була поспілкуватися,до зустрічі!
      З повагою, А. А.

1 коментар:

  1. Мы не встигли зробити 1 і 2 заняття. Будь ласка можна їх знову додати до блогу? Дякую!

    ВідповістиВидалити