Поміркуємо

      Добрий день, наші маленькі трударики, вітаю вас на нашому
блозі. Щоб ви не забули, пропоную вам веселу математичну  гру "Пригадаймо вивчене: цифри, фігури, кольори, лічбу"                                      

                            З повагою, А. А.


                                    Заняття 18

Любі наші дошкільнятка, хлопчики і дівчатка, шановні матусі і татусі, вітаю ВАС на нашому блозі!
До вас знову завітала найкрасивіша з усіх наук - Математика. Отже, сідайте зручненько і вперед до замку, де живе сама Королева.......... 

А розпочнемо ми свою подорож, як завжди, з математичної розминки.  Отже, почали: 1  2  3  4  ...............  20; і 20  19  18  17  ................ 1. Пригадаймо, які це рахунки?    (прямий і зв.........).
А тепер порахуємо "парами": 2  4  6  8 .............. 20, і   20  18  16  14  12  10  ........... 2. Це рахунки....?.......... і    ........... .
А зараз пограємо: 1  2  3  *   5  *  *  8  *  10, що загубилось?
20  18  16  *  *  10  *   *  *  2, чого не вистачає?
Порівняємо множини: 6 ....і  8 ,12.... і  1016...   і  14, 3... і  7, що більше і на скільки одиниць?   Умнички, ви- молодці!
  Продовжуємо. Давайте всі наші набуті математичні навички закріпимо, пограємо.

 Продовжимо нашу подорож до палацу королеви, де на нас вже зачекалися ЗАДАЧІ.

Задача 1. Марійка накреслила для гри класик і нарахувала 10 клітинок, а Софійка накреслила на 2 клітинки менше. Ск. клітинок накреслила Софійка?

Задача 2. У Софійки були цукерки, якими вона пригостила по 3 своїх батьків, по стільки ж бабусі з дідусем, а решту поділила по 2 із сестрою. Цікаво, а скільки ж цукерок було спочатку?
(10, 12, 14, чи 16 цукерок ?)

Задача 3.У заячій норі Марійка побачила 10 маленьких заячих вушок. Цікаво, а скільки там сиділо зайченяток?

Задача 4.У дівчинки було двоє братів, а у братів по сестрі. Скільки діток було у сім'ї?

Задача 5. Якщо до задуманого числа додати 3, то отримаємо 8. Яке число ми задумали?

Задача 6. Ми- команда, у першій групі- 5 дітей і у другій групі стільки ж. Якщо ми об'єднаємося в коло, скільки нас стане?

Задача 7. Накресліть 9 трикутників і закресліть (спрва - наліво) другий, п'ятий і сьомий.
 Ви - найкращі дітки на Землі, УМНІЧКИ!!!
 А зараз для вас весела перерва........                                      
  До нових зустрічей, наші маленькі "чомучки".


                            Заняття 17

Добрий день, наші маленькі малятка-трударики, шановні матусі і татусі, вітаю Вас на нашому блозі! 
 Сьогодні при нашій зустрічі я побачила, що  ви  вже добре вмієте  по одному рахувати : прямий і зворотній, рахувати парами при зворотньому рахунку, тому зараз давайте, мої маленькі, розпочнемо математичну розминку з усного рахунку по 2, тобто-парами. Отже, вмощуйтесь зручненько і вперед в чудову країну Знань, де на вас чекають різні математичні дива.   Почали: 2   4   6   8      10   12   14   16   18   20 і назад ...................... Пригадайте "сусудів"*20 ** 11 *, * 10 ** 5 * ,пригадали , умнічки. А зараз я пропоную вам переглянути відео- фільм,, щоб ще раз пригадати, як порівнювати предмети, різні по довжині і по ширині .  

 

 Переглянули, пригадали, а зараз знову у дорогу до країни Знань, де на вас вже зачекалась Королева математики- ЗАДАЧА!

Задача1. На прогулянку на гірку прийши Ярослав, Артем, Сергій, Марійка із сестричкою і два брати: Андрій і Матвій.
 Скільки дітей каталось на гірці?

Задача 2. У Марійки у портфелику було 12 олівців, 2 олівці вона дала братові. Скільки олівців залишилося у дівчинки?

Задача 3. У двох братів було по одній сестрі, а у сестри два брати. Скільки діток у сім'ї? А у твоїй сім'ї ?

Задача 4. Чекаючи гостей на День народження, матуся поставила 12 тарілок і поклала справа 10 виделок. Скільки ще треба покласти таких виделок?

Задача 5. Якщо від 10 відняти задумане число, то залишиться 7. Яке число ми задумали?

Задача 6. Марійка вже помаленьку читає і прочитала за 1 хв 15 слів, а її сусід Михайлик на 3 слова менше. Скільки слів за хвилину читає хлопчик?

Задача 7. Вам вже відомо, що у павучка 4 пари лапок, а скільки ж лапок у двох павучків? А скільки пар лапок у мушки?

 Сонечка мої, стомились, ви чудово давали відповіді  Королеві - задачі, а зараз- весела перерва. Рухаємося всі разом під музику.                   
                            До нових зустрічей! 
                    

                                      Заняття 16 

Добрий день, любі майбутні першокласнички, хлопчики та дівчатка, вітаю Вас, шановні батьки на нашому блозі!

МАТЕМАТИКА знову завітала до вас у гості і ми всі разом зараз опинимося у чудовій казці  "Чисел і   цифр"
 Рахувати ви вже вмієте чудово, вмієте порівнювати множини, наприклад: 5 і 7, 10 і 12, 19 і 18, 9 і 6, 18 і 20, цікаво, на скільки одиниць одна множина більша від іншої....?
 Сьогодні ми приділимо більше уваги практичним вправам.
     Розгорніть  робочий зошит, відступіть 2 клітинки вниз і на рядку через одну клітинку, накресліть 10 квадратів і закресліть / 3  5  7- ий квадрати ( шановні батьки, поясніть дитині вправу тільки один раз, це- інструкція).
  Накресліть 8 кружечків і закресліть / 1  4  6- ий.
  Накресліть 10 трикутників і закресліть / 2  5  7 - ий.
( Подібні впр. сприяють розвитку лог. мислення і пам'яті).
 А потім всі дружненько переглянемо розвивальний відео- фільм.
                  

                         
А яка ж МАТЕМАТИКА без її КОРОЛЕВИ?
                                                                                   Так- це ЗАДАЧІ........


Задача1. Два зайчики вирішили позмагатися. Перший пробіг 12 метрів, а другий- 15 метрів. Який зайчик пробіг більше і на скільки метрів? ( викорстовуйте палички)

Задача 2.У Марійки у сім'ї є одна сестра і брат, а у її брата є дві сестри і немає брата. Скільки дітей у цій сім'ї?

Задача 3. Яка множина більша, 10 чи 12 і на ск. одиниць?

Задача 4. Скільки сторін у двох трикутниківа у двох квадратів, а у двох кругів?( пригадайте спочатку ск. сторін у одній фігурі......)

Задача 5. Одне яблучко можна розділити навпіл, вийде дві половинки. Ск. половинок вийде з двох яблук, з трьох?

Задача 6. Марійка намалювала 10 горошинок. Спочатку вона розфарбувала 3 горошинки, а потім ще 2. А скільки ж горошинок треба дівчинці ще розфарбувати? 
   
Ви чудово попрацювали, а зараз- ВЕСЕЛА ПЕРЕРВА!

         

          

  Успіхів вам, малята, любі хлопчики та дівчатка, до зустрічі!!!
                                  Заняття 15

 Вітаю всіх майбутніх першокласничків та їх батьків на нашому блозі!
 Сьогодні  на занятті ми будемо вчитися, розвиваючи свою логіку, пам'ять та увагу, використовуючи предметні малюнки.
 Пропоную вам сісти зручненько і уважно переглянути розвиваючий відео-фільм, працюючи разом із його головним героєм, хлопчиком, якому подобається спостерігати за навколишнім  світом.
          
Після перегляду, не забудьте про "математичну розминку" в межах 20- прямий рахунок і обов'язково-зворотній; пригадайте множини: що більше 7 чи 9 і на скільки?, 12 чи 10, 20 чи 19..... і на скільки?, пригадайте - лівий куточок клітинки-правий куточок; зверху-знизу клітинки тощо....... .

А яка ж МАТЕМАТИКА без її головної королеви - ЗАДАЧІ?
Приготуйте палички і в гості до палацу королеви.

Задача1.Марійка накреслила пряму лінію довжиною 10 см, а Софійка на 2 см коротшу. Цікаво, чия пряма довша, яку довжину має пряма у Софійки?

Задача 2. Якщо від числа відняти 3, то залишиться 7. Малята, подумайте, а від якого ж числа ми віднімали?

Задача 3.У павучка чотири пари лапок, а у мушки- три пари. Ск. лапок у павучка, а ск. у мушки? А у кого їх більше і на скільки?

Задача 4.  Тато запитав у сина :"Синку, що важче чи 2 кг картоплі, чи 2 кг цукерок?" Як ви думаєте, що відповів татусеві син? А як ви думаєте?

Задача 4. Білочка восени приготувала собі на зиму 20 горішків,а її подружка на 2 менше. Скільки горішків приготувала друга білочка?

Задача 5. У трикутника три сторони, у прямокутника чотири, а у круга?.........Скільки сторін у цих геометричних фігур разом?

Задача 6. Марійка намалювала 6 сніжинок, а Софійка на 3 сніжинки більше. Скільки сніжинок намалювала Софійка?

 Мої маленькі трударики, а зараз весела перерва, відпочивайте.
        

            До нових зустрічей, з повагою А. А.                                       
                                    Заняття 14 

Добрий день, любі хлопчики та дівчатка, майбутні першокласнички, добрий день, шановні наші батьки, бабусі і дідусі, вітаю всіх ВАС на нашому блозі!

За виробничою необхідністю зустрітися ми з Вами зможемо 17.03.18 о 10 годині ранку, а отже продовжуємо готуватися до НУШ (Нової ук раїнської школи) дистанційно.  
 Почнемо ми свою підготовку з математичної розминки, тобто -усного рахунку: прямого і зворотнього по одному і парами, отже почали: 1  2  3  4  5  6  ..........20, а тепер назад- 20  19  18  17  16  15  ........... 1. Пригадали, молодці!
 Це ми збільшували кожне наступне число на 1. А зараз давайте збільшимо кожне наступне число на 2, тобто порахуємо "парами", готоаві, почали: 2   4   6   8   10  12   14   16   18   20- це рахунок-.................?, а тепер "назад"  20   18   16   14  12   10   8   6   4   2 - а це рахунок- ......................?
 Умнички, пригадали рахунки прямий і зворотній, а зараз пригадаємо та порівняємо множини, тобто величини.
  Візьміть і покладіть перед собою зліва- 4 палички, а справа- 6, де їх більше зліва чи справа, а на скільки? Як ви дізналися? 
 Вірно, ви - порівняли!  Пригадамо "загублене число": 1  2......5  6  .....10  11  12  18  ... 20. Умнички, назвали пропущені числа?  Молодці! А зараз, щоб все набуте закріпити, подивимося  розвивальний відео-фільм "Порівняння множин"
         
   
 А зараз, вперед, в країну "Найкмітливіших", де на нас зачекалась відома наймудріша королева серед всіх наук - ЗАДАЧА! Готові завітати до неї в гості? .........

 Задача1. Марійка накреслила 7 трикутників, а потім подумала і накреслила ще 2. Цікаво, а ск. всього фігур накреслила дівчинка?

Задача 2. Якщо від невідомого числа відняти 3, то залишиться 4. Дітки, а яке ж число є невідомим?

Задача 3. Маса гуски, яка стоїть на одній лапці 4 кг, а якщо ця гуска стане на дві лапки, якою тоді стане її маса?

Задача 4. У Марійки є сестричка, а у її братика є дві  естрички.Цікаво, а ск. дітей було у сім'ї? (Подумайте: двоє, троє чи четверо?)

Задача 5. Матуся приготувала 12 вареників і попросила Марійку розкласти їх порівну у 4 тарілочки. По скілки ж дістанеться кожному у родині? ( Використовуйте для роботи палички)

Задача 6.Тато приніс 4 кг картоплі, 1 кг моркви, 1 кг цибулі і г яблук. Скільки кг овочів приніс тато?

Задача 7. У Марійки було 10 зош., а у брата на 3 зош. менше. Скільки ж зошитів було у брата Марійки?

  А зараз "весела перерва-руханка"
                    
 Любі мої дошколярики, до нових зустрічей, я рада була поспілкуватися з вами, з повагою, А. А.





                                        Заняття 13 

Добрий день, любі малята, любі хлопчики та дівчатка, добрий день, шановні батьки, вітаю всіх Вас на нашому блозі!
Сьогодні ми вже зустрічаємося тринадцятий раз і знову нас кличе в дорогу до країни Знань всезнаюча Математика, де живуть логіка та мислення. Отже, в путь, вперед до нових знань.  Не забудемо взяти із собою "математичну подружку-розминку", 1  2   3   4  ...... 20, а ще 2  4  6  8  10  ........20, а потім зворотніх друзів  20   19  18   17   16  ......... 1, а потім "порівняльних" друзів 5 і 7, що більше? На ск. одиниць? 9 і 10, 12  і 15, 19 і 20, на ск. одиниць одне число менше чи більше від іншого? Не забудьте взяти із собою палички, вони ой як потрібні у дорозі до країни Знань.
 Для розвитку логіки та мислення пропоную вам переглянути розвиваючий відео-вільм.
        
 А зараз звернемося  до нашого зошита, розгорнемо, відступимо 1 клітинку вниз і накреслимо 10 кружечків через клітинку по горизонталі.........., закреслимо / 3  5  і 9 кружечок. Повторіть подібну вправу, вона розвиває увагу, логічне мислення і пам'ять.
  Умнички, ви чудово справляєтесь!
         А яка ж країна Знань без королеви Задачі?
                             *   *    *
Задача 1. У брата і сестри було разом 10 горішків, у сестрички- 5, а скільки  ж горішків було у брата?

Задача 2. У дворі гуляло 7 курчаток, мама- квочка і татусь-півник. Скільки всього їх було?

Задача 3. Матуся попросила Марійку намалювати 8 листочків і вирізати їх. Дівчинка спочатку вирізала 3 листочки, а скільки ж їй залишилося ще вирізати?

Задача 4. Якщо від 15 відняти  ......число, то залишиться 12. Подумайте, яке число відняли?  ( Може 1, а може 2, чи може 3...? )

Задача 5. На подвір'ї півник знайшов колосок, він порахував, їх було 10, три зернинки випали, а скільки ж зерняток залишилося у колоску?

Задача 6. У сім'ї двоє дітей, мама, тато і бабуся. Як їм розділити порівну 10 цукерок?

       А зараз давайте відпочинемо і весело порухаємося

          
                До нових зустрічей, хай вам щастить!
                          З повагою, А. А.           



                                   Заняття 12

Любі маленькі пізнаєчки, мами і татусі, я вітаю вас на нашому блозі! 
 Я знову дуже рада з вами зустрітися і запросити вас у найпрекраснішу країну Знань та відвідати чудовий палац, де живуть казкові герої. А почнемо ми крокувати "логічною" стежинкою і разом переглянемо 2 відео-фільми.   
        
   
                 
   А зараз закріпимо навички усного рахунку в межах 20 (прямий і зворотній) по одному і парами, пригадаємо число: наступне і попереднє. Отже, почали...1...2...3.......20 і назад 20..19  18  17  16  ............. 1. У числа *12 *-наступне число 13, а попереднє-11, потренуйтеся з іншими множинами:    14    18   20   17     8   15  .
 А зараз, попрацюємо у зошиті. Продовжуємо розвивати логічне мислення. На радочку накресліть 9 квадратиків через клітинку і закресліть другий, п'ятий і сьомий. Повторіть подібну вправу декілька разів.

 А ось  гостинно зустрічає всіх вас сама головна королева цієї казкової країни - ЗАДАЧА. У неї у кошику дуже багато таємниць, любі малята, допоможемо розібратися з ними......

1. Марійка йшла першою по дорозі і рахувала кроки, нарахувала 15, а Софійка-13.На ск. більше кроків нарахувала Марійка?

2. У зоопарку дівчатка побачили спочатку 12 ніг. Ім стало цікаво, а скільки це слонів? (дітки, пригадайте спочатку ск. ніг у одного слона.......). Цікаво, скільки: 1 чи 2, чи може 3?

3. У Марійки було 10 паличок. Які геометричні фігури вона може викласти? Ск. паличок у неї може залишитися?

4. Якщо від числа вдняти 2, то отримаємо 6. Цікаво, від якого числа віднімали?

 5.Готуючись до малювання,Марійка поклала спочатку 10 олівців, а потім ще 2. Ск. олівців приготувала дівчинка?

6. Марійка живе у будинку на сьомому поверсі, а Софійка- у цьому будинку, на два поверхи нижче. Цікаво, а на якому поверсі живе Софійка?

               Успіхів вам, малята, до нових зустрічей.

                                   Заняття №11 

Любі мої маленькі дошколярики, шановні мами і тата, бабусі і дідусі, вітаю ВАС на нашому блозі! 
 Сьогодні ми з великим задоволенням продовжимо "крокувати"стежинкою до чарівної країни, де живуть такі маленькі "чомучечки", як і ви, малята. А країна ця-  МАТЕМАТИКА. Отже, сідайте зручненько, почали!
Повторимо рахунок прямий і зворотній: 1  2   3  4  5 .........20., а потім парами: 2  4  6  8  10  .............  20 і назад: 20  18  16  14  .....   2. Не забудемо і про "сусідів": *12*, * 9 *, * 15 *, * 4 *, * 8 *, * 19 *. А потім порівняємо множини, а для цього подивіться відео-урок, вам це буде цікаво.
     
     Умнічки, подивилися, запам'ятали. Ідемо далі. Допоможіть маленькій "чомучці" із країни МАТЕМАТИКИ порахувати геометричні фігури, а для цього розгорніть робочий зошит, відступіть клітинку вниз і накресліть 9 квадратів через клітинку, а потім закресліть 2, 5 і 7 квадрати справа-наліво, повторіть подібну вправу декілька разів.(креслимо  фігури по горизонталі)
                    Стомилися, давайте порухаємося. 
                      Відпочили, продожуємо "крокувати" до казкової країни палацу ЗАДАЧ, бо це палац королеви!                          
  
 Задача 1. Марійка розв'язала 8 прикладів, а її подруга - 6. Хто з дівчаток розв'язав більше і на скільки?
                                        *    *     *
Задача 2. Марійка намалювала 10 сніжинок, а її братик Андрійко на 2 сніжинки менше. А ск. сніжинок намалював братик?
                                            *     *   *  
Задача 3.Тато приніс з магазину 3 кг картоплі, 2 кг моркви, 1 кг буряків. Ск. кг овочів приніс тато?
                                               *   *   *
Задача 4.  У зайчика 4 лапки і у ведмедика стільки ж. Ск. лапок у тваринок?
                                                 *   *   *   
Задача 5. Якщо до Марійчиних зошитів покласти ще 3 зошити, то у неї стане аж 8. Цікаво, а скільки ж було у дівчинки спочатку?  
                                   *    *    *    
Задача 6. Скільки людей йшли по дорозі, якщо було двоє синів, двоє батьків, один дідусь і один онук? ( Подумайте!)                          (Скільки ж це людей: чи 6, чи 5, чи 4, чи 3, чи 2?)                                               До нових зустрічей, малята!                                            




                                     Заняття 10
 Любі наші малята, маленькі "чомусики", шановні батьки, вітаю Вас на нашому блозі!
 Сьогодні ми продовжимо свою математичну розминку і почнемо з усного рахунку, і так- розпочнемо..... .Рахувати по 1 ви вже пречудово вмієте, зараз давайте порахуємо парами, пара - це ......., отже, почали: 2  4  6  8  10  12  14  16  18  20, це рахунок-  .............. , а тепер, назад: 20  18  16  14  12  10  8  6  4  2 - а це рахунок ................ .Умнички, пригадали? Молодці!
А тепер пригадаємо, щоб отримати 4, треба до 3 +....., щоб отримати 8, треба до 6 + ......, щоб отримати 10, треба від 12 - ....., щоб отримати 7, треба від 9 - .........
  Пригадайте і "сусідів" числа: * 9 *, * 20 *, * 14 *, *6 *, * 11 *.
Ці числа * називають: попереднє і наступне.
 Щоб закріпити, давайте разом переглянемо відео-фільм, а потім до задач, бо задача - це королева такої красивої науки, як математика. Увага, почали!




 Задача1. У Марійки у портфелику було: 2 олівці, 2 зошити, 1 альбом і 2 ручки. Цікаво, скільки шкільних предметів всього нарахувала Марійка?

Задача 2. Під час обіду Марійка розставила 7 тарілок, біля кожної вона справа поклала по 1 ложці. Ск. ложок поклала дівчинка?

3.Вам відомо, що у зайчика 4 лапки, а скільки лапок у двох зайчиків? А у трьох зайчиків? ( не забувайте використовувати палички).

Задача 4.На подвір'ї Марійка побачила 7 синичок, а  поруч 3-х горобчиків. Допоможіть порахувати Марійці всіх пташок.

Задача 5. Сума двох чисел дорівнює 8, перше число - 5, чому дорівнює друге число? 

Задача 6. Марійка намалювала 10 сніжинок, а її братик - 7.
Хто з дітей намалював більше сніжинок і на скільки?

Задача 7. У квадрата 4 сторони, а у трикутника - 3.Скільки всього сторін у цих фігур? А якщо ще взяти 1 трикутник, тоді ск. стане всього сторін?
  
                                      
                                   
                                           Дякую Вам за співпрацю.
      


                         Заняття 9.  
  
Любі мої дошкільнята, хлопчики та дівчатка, шановні батьки, вітаю вас! Зараз всі зручненько сідайте поруч з татами і мамами і ми почнемо рахувати сніжинки на долоньках, горобців на гілочках, олівці в коробці...тощо.
Отже, розпочали....1  2  3 ........    до  20, це рахунок який?........
А тепер від   20  .............   до 1, а це ..................... .
 Пригадайте (сусідів)-наступне число і попереднє чисел:
* 7 *,   * 12 *,  * 9 *,  * 15 *,  * 18 *,  * 6 *,  *20 *.
 А потім пограємо "Пригадаємо перший 10"

   




                                                  
                 
                                       
Після математичної розминки, допоможемо Марійці розв'язати задачі, послухайте:

1. У Марійки було 7 цукерок, вона поділилась з братиком, віддавши 3 цукерки. Скільки ж цукерок залишилося у Марійки?

2. Матуся на стіл поставила тарілочку з варениками. Марійка порахувала- їх було 8. По скільки ж дістанеться їм з братом?
(спробуйте це зробити за допомогою паличок).

3.У коробці у Марійки було 12 олівців, 2 олівці вона дала брату. Скільки олівців залишилося у Марійки?

4.У Андрійка було 4 зошити, а у Марійки стільки ж. Скільки зошитів було у Марійки?  ...А скільки було у дітей разом?

5.На зимовій прогулянці за кущами діти побачили 3 пари заячих вушок. Їм стало цікаво, а скільки ж це буде зайчиків?

6. На долоньку до Марійки впали сніжинки. Коли вона їх порахувала, їх було 10. А через деякий час їх стало -7.
А скільки сніжинок стали краплинками?
  


      Рада була зустрітися з вами, успіхів вам!


                                     Заняття 8




 Любі мої хлопчики і дівчатка, шановні батьки, вітаю вас!
     Маленькі "чомучечки" ви вже чудово вмієте рахувати в межах 20- прямий і зворотній рахунок, давате ще раз порахуємо: один, два,............... а далі самі ............   20 . А тепер назад   20 , 19 , 18 .............    до 1. Пригадаємо "сусідів"  чисел:
  10,   13,  18,  20,   12,   5,   7,    19,  16,   9.
 Молодці, пригадали. А зараз ( усно) розв'яжемо задачі, допоможемо Оленці.



  На столі лежало 4 книги, 2 книги Оленка поставила на полицю. Скільки книг залишилося на столі?
  

У матусі було  5 яблук, вона дала 1 яблуко Оленці. Скільки яблук залишилося у матусі?


 У брата Андрія є 6 зошитів, а у Оленки на 2 зошити мнеше.
Скільки зошитів було у Оленки?


 Андрію 10 років, а Оленці 6. Хто з них старший, а хто молодший і на скільки років?  ( якщо важко, використовуйте палички і порівнюйте)
  
А щоб ви не сумували, пропоную математину розминку.

                           
                                З повагою, А. А.
                            Дякую за плідну роботу!




                 Любі дітки, давайте пограємо.







      

      Любі мої дітки, поки ви відпочиваєте на зимових
канікулах, пропоную вам інтерактивну гру "Знайди собі відповідну пару". Ця гра дасть вам можливість повправлятися  у розв'язуванні числових виразів. Бажаю успіхів! 
                                
                           Веселих свят!
  
                                    Заняття 7        

  Любі наші маленькі дошколярики, шановні батьки, ватаю ВАС на нашому блозі!
 Від сьогодні ми продовжимо вдосконалювати наші обчислювальні навички: прямий рахунок-зворотній рахунок, не забудемо і про сусідів числа-наступне число і попереднє, пограємо у гру "Допоможи рахувати". Матуся починає:1  2  3   ........... а дитина продовжує. Або, 20   19  18  17  ....., а дитина продовжує.... . (В межах 20).
 А потім переглянемо відео-фільм "Вчимося порівнювати"   
         
 Потренуйтеся самостійно з паличками, олівцями......., що є у вас під рукою.
 А зараз, розгорнемо свій робочий зошит і ще разочок уважно подивимося: де початок зошита, а де кінець, відступіть від станнього письма клітинку вниз і накресліть по два трикутники, відступили  одну клітинку вправо ,ще 2, тобто 5 пар, можна 10 пар, І закресліть 2 пару, 4 пару і 5 пару.
 Скільки трикутників закреслили?.......( Вірно.... 6). І так декілька разів.( Закреслюємо  справа- наліво). (/)

   А зараз давайте порухаємося, щоб ваші рученятка відпочили!
           
      
  Любі мої, до нових зустрічей!!! З повагою, А. А.


                                             Заняття 6

Шановні наші батьки, любі хлопчики і дівчатка, майбутні наші першокласнички, вітаю вас!
Любі малята, ви вже вмієте рахувати від 1 ....... до 20, а давайте зараз зі мною пригадаємо прямий рахунок, ( а який  це  ....?) , ......, вірно: це 1   2    3  4  5   6   7   8  9   10 і до .....20. А тепер виконайте зворотній рахунок.......- це......  20  19  18  17  16  15  14  13 12  11  10...... і до  1. Умнічки, у вас все чудово виходить!
 А не забули ви, що кожне наступне число більше від попереднього на .......?, наприклад: 4  і  5, яке число більше, на скільки одиниць?...., вірно, 4 менше від 5 на 1 одиницю, а 5 більше від 4 теж на 1. Повторіть подібну вправу декілька разів, але не менше п'яти разів.Можна ще пограти з дитиною у гру"Число загубилося". Рахуєте  1  2  3.......6  7  ....10...., а яке ж число загубилося?
 А сьогодні, використовуючи наступність множин, спробуємо +
(додавати). 1 + 1=..., 2 + 1=...., 3 + 1=....., 4 + 1=....., 5 + 1=......,  і так далі. Можна взяти палички, олівці, іграшки.... все, що є у вас під рукою. Пропоную нашим малятам переглянути відео- фільм "Вчимося рахувати".                    


Після перегляду, розгорнемо свій зошит, відступимо від останнього свого письма 2 клітинки вниз і через клітинку напишемо знак + (плюс), або знак додавання, або знак збільшення.
+   +   +   +   +   +   +   +   +   +   +   +   + ( до кінця рядка).
На другому рядочку записати 10 знаків(+) і справа наліво закреслити 1-ий, 4-ий, 7-ий знак( повторіть дитині тільки 1 раз повільно). Подібну вправу можна використовувати з різними геом. фігурами. ( Декілька разів....)
                     Стомилися, давайте відпочинемо .
                  З повагою до вас, А. А. До зустрічі!

          
                                      Заняття 5 

Любі малятка, хлопчики і дівчатка, шановні наші батьки, вітаю вас на нашому блозі математичних розвиваючих вправ!
 Ми продовжимо усно рахувати до 10, а можна і до 20. Пригадайте прямий рахунок-це 1  2  3  4  5  6  і так далі, і зворотній-це 20  19  18  17  16  15  14  13  12  11  10 і так далі. Аж до 1. (Повторимо декілька разів, але не менше 5).
 А потім давайте порівняємо два числа, ну наприклад: 1 і  2, 2 і 3, 4 і 5....., яке число більше, а яке менше?
 Сонечка, а чому?........(бо кожне наступне число більше від попереднього на одну одиницю).
 А сьогодні ви навчитеся розрізняти число і цифру. Ми всі чуємо, коли починаємо рахувати 1  2  3  4  ......., ми називаємо-числа, а коли назвали число і показали -це цифра. Цифра- це знак, який ми всі бачимо, а число- чуємо і називаемо.
 Пропоную вам, мої маленькі, переглянути розвиваючий відео-фільм "Уроки тітоньки Сови". Уважненько слухайте і запам'ятовуйте.
             
Після перегляду, попрацюємо в зошиті. Відступіть дві клітинки вниз і на висоту клітинки напишіть десять паличок:І І І І І І І І І І, можна і двадцять паличок( кому, як краще), а потім закресліть справа-наліво 3-у, 5-у, 8-у паличку.(Ца вправа розвиває пам'ять дитини і логічне мислення). Подібну вправу можна повторити і з геометричними фігурами.
 Сонечка, а зараз відпочинемо і послухаємо веселу пісеньку про вас, майбутніх першокласничків.
       
Бажаю вам успіхів, до зустрічі 16.12. о 10 годині ранку.
                                     З повагою, А. А.
 Заняття 4 
Шановні наші батьки, любі малята-майбутні першокласнички! Продовжуємо старанно готуватися до школи і повторимо рахунок прямий від 1 до 10, а можна і до 20. І так, розпочали: 1  2  3  4  5  6  *   *  *  10  11  12  13  *   *   * 17  18  20. Ой, щось у нас "загубилось", а що саме, яке число?Ще раз порахуйте, а зараз всі числа на своїх місцях? Ми пропустили: 7  8  9 .............14  15  16 ......19, перевірте, чи у вас так? Молодці! А зараз, ми всі разом порівняємо множини, візьмемо три палички і поруч- покладемо дві, чого більше,а чого "менше", а на ск. одиниць?   .......... Отже, наступне число, а це 3, "більше" від попереднього, а це буде-2, на ...... 1 одиницю.
Раджу повправлятися з подібними вправими  п'ять-шість разів, обов'язково використовуючи предметний матеріал(палички, олівці, яблучка, цукерочки......, все, що може знаходитися "під рукою".  А зараз після перегляду розвивального відео-фільму, попрацюємо в зошиті.
 Відступимо 2 клітинки вниз від останнього письма і накреслимо 10 квадратиків через клітинку, а потім закреслимо справа -наліво: 2  5  7 квадратик. Пригадаємо: лівий куточок клітинки- правий куточок клітинки, початок зошита- серединка зошита і кінець зошита.
  Любі наші трударики- дошколярики, до нових зустрічей!
               З повагою, А. А. , 26.11.2017р.

                              


                         
                                               Заняття 3
     Любі дошколярики, шановні батьки, вітаю вас на нашому блозі!  Сьогодні ми продовжимо рахувати від 1 до 20 по одному і парами, отже розпочали: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 12  13  14  15  16  17  18  19  20.
 2  4  6  8   10  12  14  16  18  20. А тепер давайте знайдемо, яке число пропущено: 1  2  3  4  * 6  7  *  9  10  *  12  13  15  16   17  * 19  * .  Молодці!  А зараз порівняємо дві множини:
 2 яблучка і 1 грушку, чого більше? 3 цукерочки і 2 бублички, чого більше? На скільки одиниць?
  2  *   6   8   *  12   14   *   18   20.   Чого не вистачає, подумайте?  І так потренуйтеся п'ять разів.  

   
 А зараз, мої маленькі, візьмемо свій зошит у клітинку, відступимо вниз дві клітинки і простим олівчиком на одному рядочку накреслимо сім трикутників через клітиночку, а потім зафарбуємо зеленим олівцем другий, четвертий і шостий.
    На наступному рядочку- накреслити 10 кружечків і зафарбувати: 3, 5, 8. Повторіть декілька разів.
     Бажаю вам успіхів, рада була поспілкуватися,до зустрічі!
      З повагою, А. А.

1 коментар:

  1. Мы не встигли зробити 1 і 2 заняття. Будь ласка можна їх знову додати до блогу? Дякую!

    ВідповістиВидалити