Пізнайки







Заняття 18
Шановні батьки і майбутні першокласники, вітаю Вас  на черговому занятті!

На цей раз наше заняття буде трохи незвичним. Ми разом з Реджі і Хеджі будемо подорожувати. Діти, будьте уважні, запам'ятайте назви всіх тварин, яких Ви побачите на фермі. А Ви, шановні батьки, після перегляду фільму запитайте у дітей: 
- Які тварин Ти зустрів на фермі?
- Чим живляться ці тварини?
- Яку користь приносять вони людині?
Отже подорожуємо !!!


Які ви молодці! Прийшов час трохи відпочити. 
Ну-мо, порухаємось!



Продовжимо працювати!
Згадайте, діти, як схематично викласти звукову модель. 
Викладіть звукові моделі таких слів:

ПІВЕНЬ, КУРКА, КУРЧА, КОРОВА, КІНЬ, КРІЛЬ, СВИНЯ, ІНДИК, СТРАУС.

А Ви, шановні батьки, перевірте роботу дитини. При правильному виконанні - похваліть. Якщо є помилка, то разом з дитиною ще раз скажіть слово і викладіть його звукову модель.

Бажаю бути завжди на позитиві!






Заняття 17


Шановні батьки та любі дошколярики , 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 

Пропоную Вам пригадати, які явища можуть відбуватися в природі. Для цього перегляньте відео та, для закріплення матеріалу, дайте відповіді на питання.

Явища природи 


- Про які природні явища разповіла Хмаринка?
- Що таке Сонечко?
- Супутником якої планети є Місяць?
- Від чого залежить колір хмар?
- Що таке гроза? Як вона виникає?
- Чи доводилося Тобі бачити град? Розкажи коли це відбувалося?
- Яке явище природи можна дуже часто спостерігати після дощу та грози?
- Спробуй розказати, як утворюється сніг? 
- Чи доводилося Тобі спостерігати туман? Чи гарно видно предмети, що довкола, під час туману?

Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!






 Продовжимо роботу!



Шановні батьки! Наступне відео для вас. Подивіться, як діти роблять звуковий аналіз слів. Потренуйтеся разом з дітьми виконувати такий аналіз. Слова беріть маленькі з одним або двома складами. 


До зустрічі на наступному занятті!




Заняття 16


Шановні батьки та любі дошколярики , 



вітаю Вас на  черговому занятті ! 


Хоча на вулиці ще сніг і вночі температура повітря досягає мінусової відмітки, але попереду нас чекають весняні дні. Скоро прилетять перші вісники тепла - птахи. Тому пропоную вам, шановні батьки, разом з дитиною переглянути відео. Перед переглядом розпитайте дитину, яких пташок вона бачила взимку, де відбулася ця зустріч. 



Після перегляду відео побесідуйте з дитинкою за питаннями:
- Про яких нових птахів ти дізнався?
- Який птах є лікарем лісу?
- Яких пташок можна зустріти не тільки в лісі, а й у місті, у селі?
- Який птах високо літає та здобич собі виглядає?
- Якого птаха називають символом України?
- Який птах схожий на гусей, але більш граціозніший?
- Якого птаха можна зустріти на болоті, він ще полюбляє ловити жабок?




Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!




                                 Продовжимо роботу!

Шановні батьки! Прошу Вас допомогти дитині підготуватися до нашої зустрічі в школі. Для цього зробіть картки звукових моделей. Кожен знак робіть по 5 штук.
Розмір карток 10 х 5 см. 
Нагадую, що голосний звук - зафарбований кружечок, приголосний твердий - одна риска, приголосний м'який - дві риски. Знаки робіть жирним шрифтом, для зручності дитини. Вдома повторіть, як вимовляються голосні та приголосні звуки. (Голосний - протягуємо, приголосний - відривно, чітко).
Дякую за співпрацю!    До зустрічі 17 березня!

Заняття 15

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Шановні батьки! Запропонуйте дитинці подитивися казочку "Лисичка з качалкою". Після перегляду, попросіть її дати відповіді на питання. Слідкуйте за тим, щоб відповіді дитини були повними, з поясненнями. За потреби можете дати допоміжні питання.




- До кого першого завітала лисичка? На кого поміняла качалочку?
- Яких ще тварин виманила хитрунка?
- Що за лохмате страхіття вискочило з мішка?
- Чим закінчились пригоди лисички?
- Розкажи, якою була руда хитрунка.



Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!


 




Продовжимо роботу!

Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати дитині загадку. Попросіть малечу її відгадати та відповісти на питання.


Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг…


- Який перший зук Ти чуєш у слові-відгадці? (Дитина промовляє звук В)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук В? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)




Дякую за роботу!

 До зустрічі на наступному занятті!!!





Заняття 14


Шановні батьки та любі дошколярики , 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 


Пропоную Вам продовжити віртуальні мандрівки просторами України. Після перегляду  мультфільму запропонуйте дитині відповісти на питання. Для перегляду пропоную натиснути на виділене слово "Нові подорожі" .


- Які області належать до східної частини України?
- Що знаходиться на переважній частині цих областей?
- Яка найбільша річка протікає на сході?
- Про яке найбільше стародавнє місто Ти дізнався?



Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!




                                 Продовжимо роботу!

Пропоную Вам, шановні батьки, допомогти дитині вивчити скоромовку. Попросіть малечу відповісти на питання в кінці скоромовки. 




                                               Гном в гаю гуляв годину,



                        Назбирав грибів корзину.

                        Йшла Ганнуся в гастроном,

                        Їй шагав назустріч гном.

                        Ніс с грибами він корзину,

                        Дав Ганнусі половину.


Про кого ця скоромовка? (Про гнома)
- Який зук Ти чуєш на початку слова? (Дитина промовляє звук Г)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук Г? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)




Дякую за роботу!

 До зустрічі на наступному занятті!!!





Заняття 13

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 



Шановні батьки! Запропонуйте дитинці подитивися казочку "Кривенька качечка". Після перегляду, попросіть її дати відповіді на питання. Слідкуйте за тим, щоб відповіді дитини були повними, з поясненнями. За потреби можете дати допоміжні питання.



- Як звати головних героїв казки?
- Кого було знайдено в лісі?
- У кого перетворилась качечка?
- Якою була дівчина? Як вона ставилася до стареньких?
- Чому качечка відлетіла від дідуся та бабусі?



Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!








Продовжимо роботу!

Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати дитині віршик. Попросіть малечу відповісти на питання .


 Слово "МАМА" – кожен знає,
Маля першим вимовляє! Тому букву „М” вивчати Треба змалку починати. Молоко, Мороз, Морквина, Масло, М’ясо, Мед, Малина, Майстер, Місто, Мода, Муза, Мушля, Море, Морж, Медуза. Отже, щоб книжки читати, Букву „М” потрібно знати!



- Який зук Ти чуєш у віршику найчастіше? (Дитина промовляє звук М)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук М? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)




Дякую за роботу!

 До зустрічі на наступному занятті!!!












Заняття 12


Шановні батьки та любі дошколярики , 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 


Пропоную Вам продовжити віртуальні мандрівки просторами України. Після перегляду  мультфільму запропонуйте дитині відповісти на питання. Для перегляду пропоную натиснути на виділене слово "Нові подорожі" .


 - Які області належать до північної частини України?
- Яке найпопулярніше місто півночі України?
- Яке місто в давні часи за значимостю стояло поруч зі столицею?
- Про які заповідники йдеться мова у відео?



Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!




                                 Продовжимо роботу!

Пропоную Вам, шановні батьки, допомогти дитині вивчити скоромовку. Попросіть малечу відповісти на питання в кінці скоромовки.


 Обережний хитрий лис 

До нори вечерю ніс. 

Біг додому лісом лис, 

Шелестів над лисом ліс.

- Про кого ця скоромовка? (Про лиса)
- Який зук Ти чуєш на початку слова? (Дитина промовляє звук Л)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук Л? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)




Дякую за роботу!

 До зустрічі на наступному занятті!!!











Заняття 11

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 



Шановні батьки! Запропонуйте дитинці подитивися казочку "Івасик-Телесик". Після перегляду, попросіть її дати відповіді на питання. Слідкуйте за тим, щоб відповіді дитини були повними, з поясненнями. За потреби можете дати допоміжні питання.



- Як звати головного героя казки?
- Як мати гукала хлопчика?
- Хто вирішив вкрасти дитину?
- Чи злякався Івасик відьми?
- Хто допоміг хлопчику дістатися додому? Як це відбулося?

Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!


Продовжимо роботу!


Шановні батьки, на минулому занятті Ви допомогали дитині вивчити скоромовки, для розвитку мовленнєвого апарату. Сьогодні пропоную Вам розучити декілька чистомовок. Ви, шановні , чітко вимовляєте читомовку, а дитина повторює за Вами. При бажанні дитинки, вона може вивчити їх напамять, а потім самостійно розповідати. Слідкуйте за правильною вимовою дитини. 



Жив жучок 

Між бурянами,

Жив без тата і без мами.

Жив і жив,

І не тужив,

Жовтим листям 

Ворушив.



* * *

Че-че-че,

Че-че-че – 

Бабуся калачі пече.

Ча-ча-ча,

Ча-ча-ча –

Дай, бабусю, калача.

Чі-чі-чі,

Чі-чі-чі – 

Їж, будь ласка, калачі.



***
Шу-шу-шу- чистомовки я пишу. 

Ят-ят-ят- їх пишу для всіх малят. 

Ки-ки-ки- їх говорять залюбки. 

Ло-ло-ло- щоб чисте мовлення було. 

Ла-ла-ла: Алла дівчинка мала. 

Ли-ли-ли: В гості ми до неї йшли. 

Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло. 

Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла. 

Л’є-л’є-л’є: Чаю Аллочка нал’є. 

Лі-лі-лі: Ось лимони на столі. 

Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю. 

Дякую за роботу!
 До зустрічі на наступному занятті!!!









Заняття 10

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 


Пропоную Вам здійснити віртуальну мандрівку просторами України. Після перегляду  мультфільму запропонуйте дитині відповісти на питання. Для перегляду пропоную натиснути на виділене слово "Подорож" .

- Що було найцікавішим в подорожі?
- Як би Ти пояснив, що таке водопад?
- Які моря омивають територію України?
- Які ще є водойми в нашій країні?

Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!


Продовжимо працювати.


Для розвитку артикуляційного апарату дитини, пропоную Вам, шановні батьки, допомогти малечі вивчити скоромовки.


* * *
Мавпенятко мовить: «Мамо,
Масла, моркви, маку мало.
Миска, мамочко, мілка,
Мало містить молока».

* * *
Мурлико муркоче,
Морозива хоче.
Мурлико руденький,
Замерзнеш, дурненький.

* * *
Лиска лащить лисеня,
А лосина – лосеня.
Лев ласкаво лапою
Левеня поляпує.

Дякую за роботу! До зустрічі на наступному занятті!!!









Заняття 9

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 


вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати дитині загадку та попросіть відгадати її. Попросіть малечу відповісти на питання в кінці загадки. 

Страус втік — не наздогнати,
може, в лузі пошукати?
Ні, в Австралії знайдемо,
бо ім’я у нього … (ему). 



- Який звук Ти чуєш у першим у відгадці? (Е)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук Е)

- Які Ти знаєш слова, у яких чуєш звук Е? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)



Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.

Продовжимо, дорогенькі, нашу роботу. Запропонуйте дитині подивитися мультфільм, а потім відповісти на питання.

- Про які державні символи Ти дізнався?
- Що позначають кольори на прапорі?
- Розкажи, що зображено на гербі України?
- Як потрібно поводитись, коли звучить гімн держави?
- Про які народні символи Ти довідався, переглядаючи мультфільм? Розкажи, що ти про них знаєш.


Дякую за роботу! До зустрічі на наступному занятті!






Заняття 8

Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 

Сьогодні ми поговоримо про зиму. 
Шановні батьки, прочитайте дитині віршик про зиму. 


ВЕСЕЛИЙ СНІГ
Падав сніг, падав сніг —
Для усіх, усіх, усіх:
І дорослих, і малих,
І веселих, і сумних.
Всім, хто гордо носа ніс,
Він тихнем сідав на ніс.
А роззяві, як на сміх,
Залетів до рота сніг.
Вереді за комір вліз
І довів його до сліз.
А веселі грали в сніжки
Сніг сідав їм на усмішки
І сміявся з усіма:
— Ой, зима, зима, зима!
О. Сенатович

Запропонуйте дитинці відповісти на питання:
- Для кого падав сніг?
- Який настрій був у людей?
- Які ще ознаки зими, крім снігу, знає дитина?
Запропонуйте дошколярику, якщо побажає, вивчити вірш напам'ять.

Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!




Продовжуємо роботу.
Пропоную переглянути мультфільм про зимові розваги.
Після прегляду попросіть дитину розповісти, які ще зимові розваги вона знає. 
Яких правил поведінки слід дотримуватися взимку?



Дякую за роботу! До зустрічі на наступному занятті!









Заняття 7

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, допомогти дитині вивчити скоромовку. Попросіть малечу відповісти на питання в кінці скоромовки.


У долині жив удав.
Удавав, що він все знав.
Удавав, що все умів.
У траві хвостом вертів.



- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (У)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук У)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук У? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)



Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.




Продовжимо, дорогенькі, нашу роботу. Запропонуйте дитині подивитися мультфільм, а потім відповісти на питання.

       

- Які тварини зібрались на галявині?
- Про яке свято розповіла сорока?
- Чому звірята засумували?
- Як малюки веселились на святі?
- Що вони знайшли під ялинкою?
- Запропонуйте дитині продовжити речення: "Хто дбає про інших, того буде ...".

 Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному занятті!












Заняття 6

Шановні батьки та любі майбутні першачки, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати віршик дитині та попросити її відповісти на питання в кінці тексту.


Ослик осінню охрип —
Захворів, мабуть, на грип.
Ослик кашля, ослик чха
І хрипить: - Ох-а, ох-а.




- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (О)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук О)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук О? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)



Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.



Продовжимо, любі, роботу.
Разом з малюком Патисоном пропоную Вам, любі дітки, повторити назви кольорів веселки.



Шановні батьки, після перегляду дитиною мультфільму, запропонуйще їй ще раз повторити назви кольорів, а також назвати предмети, які мають такий колір.
Бажаю успіху!
До зустрічі 16 грудня у школі!










Заняття 5


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати віршик дитині та попросити її відповісти на питання в кінці тексту.


Агрус, агрус,

Агрусина —

Як зелена намистина.

Агрус коле,

Як зривати, —

Швидше

Мамі помагати!

Агрус, агрус,

Агрусинки —

Вже нарвали

Півкорзинки.


- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (А)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук А)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук А? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)


Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.



Шановні батьки, запропонуйте дитині пригадати, а, можливо, декому разом з Мишеням вивчити назви днів тижня. Після перегляду мультфільма, разом з дитиною назвіть дні тижня по порядку, а згодом дитина буде це робити самостійно.


Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному занятті!




Заняття 4


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  занятті ! 



Сьогодні ми  помандруємо до казки. Шановні батьки, запропонуйте дитині уважно переглянути мультфільм, а потім переказати побачене українською мовою.



Після переказу, спитайте дитинку:

  • Хто з героїв Тобі подобається? Чому?
  • Коли Ти радів? А коли було сумно?
  • Про що просив Котик Півника?
  • Чи виконував прохання Півник?
  • Яка у цій казці Лисичка?
  • Яким голоском вона говорить?
  • Якими словами Лисичка звертається до Півника?
  • Яку пісеньку співав Котик?







Заняття 3


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  занятті ! 



Тема нашої сьогоднішньої  зустрічі "Родина. Сім'я".
Пропоную Вам переглянути відео.




Шановні батьки, під час уроку, коли мерехтить зелений знак запитання, можете ставити відео на паузу. Під час цього дошколярик має відповісти на запитання. Допомогайте і підказуйте дитині під час заняття. 

Після перегляду відео запропонуйте дитині самостійно розказати про свою сім'ю та рідних.
Бажаю Вам успіхів .
До нової зустрічі!




Заняття 2
Шановні батьки та любі дошколярики, вітаю Вас на  занятті ! 
Сьогодні ми будемо говорити про чарівну пору року. Шановні батьки, запропонуйте дитині розглянути зображеня та відповісти на питання.


- Яка пора року зображена на малюнку?
- Чому Ти так думаєш?
- Назви осінні місяці по порядку.

Далі, шановні батьки, прочитайте виразно віршики про осінні місяці та запропонуйте дитині вивчити один з них (за вибором) напам'ять.

ВЕРЕСЕНЬ
Звозить Вересень в комори 
Кавуни і помідори, 
Спілих яблук, 
груш і слив 
Цілі гори натрусив. 
І вантажить гарбузи 
На машини і вози... 
Йде до гаю, де гриби 
Виростають щодоби. 
На чолі іскриться піт 
— Сто турбот і сто робіт.          М. Сингаївський

ЖОВТЕНЬ
Лісами жовтень сам іде,
Ще й у сопілочку гуде —
У різьблену, калинову:
—  Чи птахи всі полинули?
Чи до зими готові
Дерева і звірята?
Це жовтню-лісникові
Усе потрібно знати.           Т. Коломієць

ЛИСТОПАД
Осінь, осінь, листопад,

Жовте листя стелить сад,

За моря в краї далекі

Відлетіли вже лелеки.

Хмари небо затягли,

Вітер віє з-за гори,

Ходить осінь листопадом,

Жовте листя стелить садом.    А. Житкевич

Бажаю вам успіху! До нової зустрічі!








зустріч 1




Немає коментарів:

Дописати коментар