Пізнайки

Заняття 8

Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 

Сьогодні ми поговоримо про зиму. 
Шановні батьки, прочитайте дитині віршик про зиму. 


ВЕСЕЛИЙ СНІГ
Падав сніг, падав сніг —
Для усіх, усіх, усіх:
І дорослих, і малих,
І веселих, і сумних.
Всім, хто гордо носа ніс,
Він тихнем сідав на ніс.
А роззяві, як на сміх,         
Залетів до рота сніг.
Вереді за комір вліз
І довів його до сліз.
А веселі грали в сніжки
Сніг сідав їм на усмішки
І сміявся з усіма:
— Ой, зима, зима, зима!
О. Сенатович

Запропонуйте дитинці відповісти на питання:
- Для кого падав сніг?
- Який настрій був у людей?
- Які ще ознаки зими, крім снігу, знає дитина?
Запропонуйте дошколярику, якщо побажає, вивчити вірш напам'ять.

Гарно попрацювали! Пропоную відпочити!




Продовжуємо роботу.
Пропоную переглянути мультфільм про зимові розваги.
Після прегляду попросіть дитину розповісти, які ще зимові розваги вона знає. 
Яких правил поведінки слід дотримуватися взимку?



Дякую за роботу! До зустрічі на наступному занятті!









Заняття 7

Шановні батьки та любі майбутні першокласнички, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, допомогти дитині вивчити скоромовку. Попросіть малечу відповісти на питання в кінці скоромовки.


У долині жив удав.
Удавав, що він все знав.
Удавав, що все умів.
У траві хвостом вертів.



- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (У)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук У)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук У? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)



Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.




Продовжимо, дорогенькі, нашу роботу. Запропонуйте дитині подивитися мультфільм, а потім відповісти на питання.

       

- Які тварини зібрались на галявині?
- Про яке свято розповіла сорока?
- Чому звірята засумували?
- Як малюки веселились на святі?
- Що вони знайшли під ялинкою?
- Запропонуйте дитині продовжити речення: "Хто дбає про інших, того буде ...".

 Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному занятті!












Заняття 6

Шановні батьки та любі майбутні першачки, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати віршик дитині та попросити її відповісти на питання в кінці тексту.


Ослик осінню охрип —
Захворів, мабуть, на грип.
Ослик кашля, ослик чха
І хрипить: - Ох-а, ох-а.




- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (О)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук О)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук О? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)



Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.



Продовжимо, любі, роботу.
Разом з малюком Патисоном пропоную Вам, любі дітки, повторити назви кольорів веселки.



Шановні батьки, після перегляду дитиною мультфільму, запропонуйще їй ще раз повторити назви кольорів, а також назвати предмети, які мають такий колір.
Бажаю успіху!
До зустрічі 16 грудня у школі!










Заняття 5


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  черговому занятті ! 




Пропоную Вам, шановні батьки, прочитати віршик дитині та попросити її відповісти на питання в кінці тексту.


Агрус, агрус,

Агрусина —

Як зелена намистина.

Агрус коле,

Як зривати, —

Швидше

Мамі помагати!

Агрус, агрус,

Агрусинки —

Вже нарвали

Півкорзинки.


- Який звук найчастіше Ти чуєш у віршику? (А)
- Як він вимовляється? (Дитина промовляє звук А)
- Які Ти знаєш слова, на початку яких чуєш звук А? (Дитина з Вашою допомогою називає такі слова)


Любі Друзі, Ви гарно попрацювали, а тепер запрошую всіх на розминку.



Шановні батьки, запропонуйте дитині пригадати, а, можливо, декому разом з Мишеням вивчити назви днів тижня. Після перегляду мультфільма, разом з дитиною назвіть дні тижня по порядку, а згодом дитина буде це робити самостійно.


Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному занятті!




Заняття 4


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  занятті ! 



Сьогодні ми  помандруємо до казки. Шановні батьки, запропонуйте дитині уважно переглянути мультфільм, а потім переказати побачене українською мовою.



Після переказу, спитайте дитинку:

  • Хто з героїв Тобі подобається? Чому?
  • Коли Ти радів? А коли було сумно?
  • Про що просив Котик Півника?
  • Чи виконував прохання Півник?
  • Яка у цій казці Лисичка?
  • Яким голоском вона говорить?
  • Якими словами Лисичка звертається до Півника?
  • Яку пісеньку співав Котик?







Заняття 3


Шановні батьки та любі дошколярики, 

вітаю Вас на  занятті ! 



Тема нашої сьогоднішньої  зустрічі "Родина. Сім'я".
Пропоную Вам переглянути відео.




Шановні батьки, під час уроку, коли мерехтить зелений знак запитання, можете ставити відео на паузу. Під час цього дошколярик має відповісти на запитання. Допомогайте і підказуйте дитині під час заняття. 

Після перегляду відео запропонуйте дитині самостійно розказати про свою сім'ю та рідних.
Бажаю Вам успіхів .
До нової зустрічі!




Заняття 2
Шановні батьки та любі дошколярики, вітаю Вас на  занятті ! 
Сьогодні ми будемо говорити про чарівну пору року. Шановні батьки, запропонуйте дитині розглянути зображеня та відповісти на питання.


- Яка пора року зображена на малюнку?
- Чому Ти так думаєш?
- Назви осінні місяці по порядку.

Далі, шановні батьки, прочитайте виразно віршики про осінні місяці та запропонуйте дитині вивчити один з них (за вибором) напам'ять.

ВЕРЕСЕНЬ
Звозить Вересень в комори 
Кавуни і помідори, 
Спілих яблук, 
груш і слив 
Цілі гори натрусив. 
І вантажить гарбузи 
На машини і вози... 
Йде до гаю, де гриби 
Виростають щодоби. 
На чолі іскриться піт 
— Сто турбот і сто робіт.          М. Сингаївський

ЖОВТЕНЬ
Лісами жовтень сам іде,
Ще й у сопілочку гуде —
У різьблену, калинову:
—  Чи птахи всі полинули?
Чи до зими готові
Дерева і звірята?
Це жовтню-лісникові
Усе потрібно знати.           Т. Коломієць

ЛИСТОПАД
Осінь, осінь, листопад,

Жовте листя стелить сад,

За моря в краї далекі

Відлетіли вже лелеки.

Хмари небо затягли,

Вітер віє з-за гори,

Ходить осінь листопадом,

Жовте листя стелить садом.    А. Житкевич

Бажаю Вам успіхів! До нової зустрічі!








Зустріч  1




Немає коментарів:

Дописати коментар